سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و اشعث پسر قیس را که فرزندش مرده بود چنین تعزیت فرمود : ] اشعث اگر بر پسرت اندوهگینى ، سزاوارى به خاطر پیوندى که با او دارى ، و اگر شکیبا باشى هر مصیبت را نزد خدا پاداشى است . اشعث اگر شکیبایى پیش گیرى حکم خدا بر تو رفته است و مزد دارى ، و اگر بى تابى کنى تقدیر الهى بر تو جارى است و گناهکارى . پسرت تو را شاد مى‏داشت و براى تو بلا بود و آزمایش ، و تو را اندوهگین ساخت و آن پاداش است و آمرزش . [نهج البلاغه]
دنیای خیالی من
 || مدیریت  ||  شناسنامه  || پست الکترونیــک  ||  RSS  ||
من فعلا وقت ندارم این وبلاگ رو درست کنم

علی انصاریان :: سه شنبه 86/11/9 ساعت 5:22 عصر

سلام

من فعلا وقت ندارم این وبلاگ رو درست کنم

باشه برا دو سه روز دیگه

فعلا بای


نوشته های دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

من فعلا وقت ندارم این وبلاگ رو درست کنم

About Us!
دنیای خیالی من
علی انصاریان
این قسمت رو بعدا پر میکنم
Link to Us!

دنیای خیالی من

Hit
مجوع بازدیدها: 1349 بازدید

امروز: 0 بازدید

دیروز: 0 بازدید

Submit mail